Obserwatorzy

sobota, 4 kwietnia 2020

Imieniny miesiąca - kwiecień

W tym miesiącu wyjątkowo apetyczny był temat kartki, czyli kartka dla łasucha. Wzorów różnych babeczek, ciasteczek i innych słodkości było co nie miara. Przez kilka dni zachodziłam w głowę co chciałabym wyszyć i dla kogo. Zdecydowałam więc, że naszykuję kartkę urodzinową dla koleżanki ze wzorem od SoDa.

SoDa ma bardzo dużo wzorów dla łasuchów, które wystarczy tylko wyciągnąć z dużych wzorów. Są wzory z babeczkami, ciasteczkami, ciastami, czy czekoladą. Mój wybór padł na jedną ze słodkich Pań, która zamiast włosów ma lody w rożku :)

Powtórzę to kolejny raz, ale wzory SoDa wyszywa się bardzo przyjemnie. Kolory są bardzo żywe i rozjaśniały mi pochmurne dni. Haft powstał bardzo szybko, gdyż wzór znalazłam w formacie xsd.

Kartka powstała w ramach zabawy zorganizowanej przez Hanulka.



7 komentarzy:

  1. Zachwycający jest ten hafcik..uwielbiam sodowe wzory:)
    Slicznie wkomponowałaś go w kartkę, bardzo mi się podoba efekt końcowy:)
    Pozdrowienia.
    K

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, dni coraz cieplejsze, niedlugo sama zamarze o takich wlosach 😀

    OdpowiedzUsuń