Obserwatorzy

środa, 29 kwietnia 2020

UFOK-owy Rok (4)

W poprzednim miesiącu zapomniałam podpiąć się do żabki, a tak bardzo chciałam pochwalić się postępami przy Różowym Irysie. W tym miesiącu nastawię sobie przypomnienie, aby nie przegapić terminu ;)

Na pierwszy ogień idzie Różowy Irys, w którym obszar do wyszycia coraz bardziej się zmniejsza. Starałam się w tym miesiącu zmniejszyć obszar do wyszycia do wielkości tamborka, aby już go nie przesuwać.

Poprzednio było tak:


A teraz tak:



W Pirackim Statku ostatnio zajęłam się kadłubem i wodą po lewej stronie obrazu. W tym miesiącu przybyło kolejnych 3% krzyżyków w kadłubie, maszcie oraz pod pokładem (cień). Planuję uzupełnić jak najszybciej wszystkie duże plamy kolorów, aby zabrać się za detale. Przy detalach łatwiej mi dobierać kolory, gdy wszystko wokół już jest wyszyte.

Tak było:


Tak jest:

6 komentarzy: