Obserwatorzy

środa, 6 maja 2020

Imieniny Miesiąca - maj

Tematem majowej kartki jest Kartka z dziewczyną. I tutaj wyraźnie zostało zaznaczone, że ma to być kartka z dziewczyną, a nie dla dziewczyny, więc robienie całej kartki w kolorze różowym nie spełni wymogów zadania :)


Ostatnio pokochałam robienie wzorów SoDa na kartki, gdyż kolory ich są bardzo żywe, a ilość wzorów sprawia, że żaden temat nie wydaje się trudny. Dodatkowo wzory SoDa robi się bardzo szybko :) Tym razem długo się zastanawiałam nad doborem odpowiedniego wzoru, gdyż chciałam zmienić kolorystykę kartki (nie robić 3 różowej). Na początku chciałam zrobić kolejną baletnicę, ale pozostałe 4 baletnice ze wzoru mają powyciągane albo ręce, albo nogi i haft byłby za duży na szablony kartek, które ja posiadam. Potem chciałam zrobić kolejną słodką panią, ale tam jest tylko głowa i też pomysł upadł. Wreszcie trafiłam na słodkie małe dziewczynki i chłopców poprzebieranych za małpki / myszki?

W ten oto sposób na kartkę wskoczyła urocza dziewczynka :) I wreszcie udało mi się na kartce umieścić motylka, do którego przymierzałam się już od 3 miesięcy, ale wcześniej do żadnej kartki mi nie pasował :)

5 komentarzy: