Obserwatorzy

sobota, 30 maja 2020

UFOK-owy Rok (5)

Ten miesiąc mogę zaliczyć do udanych, gdyż bardzo dużo krzyżyków postawiłam w Różowym Irysie :) Praca szła mi wyjątkowo szybko, bo już nie mogę doczekać się efektu końcowego. Chciałabym też zabrać się za kolejny z tej serii, bo są to hafty bardzo dopracowane.

Poprzednio i obecnie:





Duże postępy w Irysie nie przełożyły się na zapał do Pirackiego Statku. W tym miesiącu usiadłam do niego z obowiązku, a nie z chęci postawienia krzyżyków. Mimo tej niechęci przybyło prawie 600 krzyżyków i jest już 60% pracy.
Tym razem skupiłam się na uzupełnianiu elementów pod pokładem w tym śpiącego pirata na hamaku.

Zdjęcie z poprzedniego posta i obecne:



7 komentarzy:

  1. Też nie mogę się doczekać różowego irysa. Już wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że ciągle do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne postępy. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie Ci wychodzą te irysy :). Czekam na finał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne hafty!
    Jestem zachwycona, jak się juz teraz prezentują.
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń