Obserwatorzy

niedziela, 17 maja 2020

Choinka 2020 (5)

W tym miesiącu planowałam stworzyć kolejną kartkę z serii z pingwinem, gdzie dwie kartki zaprezentowałam już w marcu, ale problemy z tabletem sprawiły, że wzór mi gdzieś zniknął. Nie mogąc odnaleźć wzoru postanowiłam zrobić coś szybkiego i prostego czyli jednokolorową choinkę, którą mam wyszytą w fioletowej wersji.

Haft wyszywał się błyskawicznie, bo raptem w 3 dni i nawet zmiana nici na inny odcień nie zepsuła mi humoru. Szczęśliwie drugi kolor ładnie się wkomponował w choinkę (prawy róg) i wygląda to na zamierzony efekt. Jestem pewna, że ten wzór jeszcze nie raz zagości na kartce przed grudniem :)

Kartka ta jest bardzo skromna, gdyż nie zmieściłam tu kolorowego papieru, ani napisu "Wesołych Świąt", a jedynie dwie złote naklejki z świątecznymi dzwonkami :)



Kartka powstała w ramach zabawy Choinka 2020 (link po lewej).


5 komentarzy:

  1. Lubię ten wzorek - u Ciebie wygląda pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że to jednak szczęscie w nieszczęściu :)
    Jeden wzorek zniknął ale za to dzięki temu pojawiła się kolejna , piekna praca:)
    Karteczka wyszła Ci rewelacyjnie, ogromnie mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszła Ci ta choineczka 🙂

    OdpowiedzUsuń