Obserwatorzy

niedziela, 29 sierpnia 2021

Choinka 2021 (8)

W tym miesiącu pokazuję dwie kartki do zabawy, bo w poprzednim miesiącu miałam wyszyty tylko dzwonek, ale zabrakło mi czasu na wykończenie kartki. Niestety pogoda za oknem nie pozwala zrobić dobrych zdjęć, ale robiłam co mogłam.

Haft z poprzedniego miesiąca oprawiłam na szarej etykiecie w gwiazdki, natomiast zieloną gwiazdkę oprawiłam w zielony gładki papier. 

Oba hafty powstały na Aidzie 20 ct, jedną nitką muliny. Do kolekcji mam jeszcze 2 wzory, które prędzej czy później wskoczą na kartki :)





4 komentarze:

  1. Bardzo ładne kartki, hafty ślicznie się wpasowały;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásne vianočné karty, páčia sa mi motívy výšivok...
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udane karteczki, podobaja mi sie te hafy też mam je na niekończącej się liście do wyszycia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe wzorki, fajne kartki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń