Obserwatorzy

wtorek, 25 stycznia 2022

Choinka 2022 (1)

Kolejna edycja Choinki przed nami i już się nie mogę doczekać oglądania galerii prac innych uczestników (galeria będzie do obejrzenia TUTAJ). Po każdym oglądaniu galerii mam mnóstwo pomysł na kolejne hafty i nie wiem za co się najpierw zabrać :) I na pewno w tym roku będzie identycznie :)

W tym miesiącu stworzyłam tylko jedną kartkę, bo zajęta jestem cały czas pracą na konkurs.

Haft to jedna z gwiazdek, które znalazłam rok temu, a którą wyszywało się szybko i przyjemnie :) W sumie haft powstał w jeden dzień, ale tradycyjnie musiał odleżeć chwilę, aż zbierze się więcej haftów na kartki.

Gwiazdka powstała na Aida 20 ct, której miałam wąski pasek (pozostałość po obcięciu materiału do Boho Seaside), a która idealnie pasuje na gwiazdki. Przy oprawie tej kartki wyszukałam wszystkie wykrojniki - śnieżynki, które leżały zapomniane. Użyłam szarego papieru w gwiazdki, niebieskiego oraz białego na śnieżynki i złoto-srebrną naklejkę.



9 komentarzy:

  1. Ciekawa karta, bardzo podobają mi się te przyklejone gwiazdki. Dodają kartce uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka z hafcikiem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka z delikatnym hafvikiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ogromnie się cieszę,że nadal się z nami bawisz:)
    Kartka śliczna, bardzo ładnie dopasowałaś kolory kartki,
    do tej uroczej, haftowanej śnieżynki :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń