Obserwatorzy

środa, 5 stycznia 2022

UFOK-owy Rok

Bardzo się cieszę, że Kasia organizuje kolejną edycję zabawy "UFOK-owy Rok". W obecnie zakończonej edycji zabawy z 2021 roku nie udało mi się pokonać żadnego UFOK'a, ale w dwóch pracach jestem już bardzo blisko końca.

W tym roku do zabawy zgłaszam następujące prace:

Piracki Statek

W hafcie pozostały same kontury. Mam nadzieję, że uporam się z nimi do wiosny i wreszcie haft trafi do oprawy. Haft rozpoczynam na tym etapie:



Kubuś Puchatek

W pracy pozostało 2 200 xxx oraz kontury. Za haft zabiorę się najwcześniej w marcu, ale liczę, że systematyczność i robienie po 400 xxx miesięcznie pozwoli mi na skończenie haftu do końca roku.

Haft zgłaszam do zabawy na tym etapie:



Tęczowa Róża

Haft porzuciłam w połowie zeszłego roku, ale się nie poddaję. Ten haft mam ochotę zagospodarować jako poduszkę lub torbę. 

Haft zgłaszam na tym etapie:



Wróżka Wierzby Płaczącej

Haft ten leży już od kilku lat w szufladzie i to tylko dlatego, że nie mam go w wersji xsd. Mam nadzieję, że szybko przerobię wzór na xsd i zabiorę się za haft z nowym zapałem.

Haft odłożyłam na tym etapie:




3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za wytrwałość w brnięciu do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, haftowane projekty :) Śliczne dekoracje do każdego mieszkania

    OdpowiedzUsuń