Obserwatorzy

środa, 30 marca 2022

Pascha 2021-2022 (12)

Dziś prezentuję dwunastą pracę do zabawy "Pascha 2021-2022". Zgodnie z zasadami ostatnia praca powinna pojawić się w kwietniu, ale według moich wyliczeń ostatnia praca powinna pojawić się w marcu. Na pewno dopytam o szczegóły, gdy zabawa znowu ruszy, bo ostatnio był jakiś przestój.

W tym miesiącu powstały 3 kartki do zabawy, z czego dwa hafty powstały w lutym (zajączki), a kolorowe jajko powstało na początku marca. Troszkę zajęło mi czasu nim wszystko oprawiłam, ale gdy tylko znalazłam chwilę czasu to oprawiłam wszystkie kartki prezentowane w tym miesiącu.

Tak jak w poprzednim poście kolory na zdjęciach są przekłamane. Kartki z zajączkami są zielone, a jajko to kolory od żółtego do pomarańczowego, natomiast baza jest pomarańczowo-różowo-żółta.

Na końcu postu wstawiłam kolaż wszystkich prac, które powstały w ramach zabawy. 

Mam nadzieję, że zabawa będzie kontynuowana, albo sama się zastanowię czy nie zaproponować podobnej zabawy. Takie zabawy, gdzie można haftować dowolny wzór bardzo mnie mobilizuje do systematycznej pracy.


 





3 komentarze:

  1. Śliczne karteczki. Bardzo mnie wkurza jak na zdjęciu wychodzą przekłamane kolory. Ostatnio z jajkiem latałam 3 dni o różnych porach dnia robić zdjęcia i dalej ciężko było osiągnąć pożądany efekt. O tak ja chętna byłabym na kontynuację zabawy u Ciebie bo aktualna organizatorka raczej nie będzie miała czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki. O organizacji takiej zabawy myślałam właśnie w roku, w którym organizatorka "sprzątnęła" mi pomysł... nie było sensu dublować... Teraz nie biorę udziału, ale u Ciebie to kto wie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kartki, te zajączki haftowałam już wielokrotnie i zawsze fajnie wyglądają na kartkach :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń