Obserwatorzy

środa, 2 marca 2022

UFOK-owy Rok (2)

Luty był bardzo dobrym miesiącem do kończenia prac. Skończyłam pracę na konkurs "Inspirujemy Kolorem" oraz skończyłam Kubusia Puchatka! 

Pracę nad Kubusiem Puchatkiem rozpoczęłam w styczniu 2020 roku w ramach zabawy "Nowy haft na Nowy Rok" i przez ponad dwa lata się z nim bawiłam. Po drodze miałam kilka zmian koncepcji kolorystycznych, bo sama dobierałam kolory. Ostatecznie jestem bardzo zadowolona z głównych postaci, troszkę mniej z kwiatów i motyli. W lutym spędziłam 5 dni nad haftem, w tym dwa dni nad samymi konturami.

Tak wyglądał haft ostatnio:

Tak wygląda praca bez konturów:

A tak prezentuje się całość:



Podsumowanie lutego

W lutym spędziłam 3 dni w domu, co miało dobry wpływ na hafty (skończyłam UFOK'a) i łącznie postawiłam 16 966,5 xxx (łącznie z konturami i półkrzyżykami). Tylko jednego dnia nie stawiałam xxx, bo miałam dzień wypełniony od rana do wieczora, ale w pozostałe dni nadrabiałam ile mogłam.

Plan na luty został wykonany w 100% o ile zamienimy skończenie Pirackiego Statku na Kubusia Puchatka. Dodatkowo skończyłam 4 motywy na kartki, w tym 2 doczekały się wykończenia. Poza planem zajęłam się Master Yoda (8%) oraz w Piesku z kawą zrobiłam 20%.


Plan na luty był następujący

1) SoDa "Podróż królików" (skończyć) - udało się - praca wysłana na konkurs.

2) Piracki Statek (dojść do 95%) - nie przybył ani jeden krzyżyk.

3) Pascha i Kolorowy Rok (wyszyć jeden motyw do dwóch zabaw - jeżeli będzie taka możliwość) - udało się, powstała 1 kartka oraz 2 motywy, które jeszcze nie trafiły na kartkę.

4) Choinka i Kolorowy Rok (wyszyć jeden motyw do dwóch zabaw - jeżeli kolor będzie bardziej pasować do tej tematyki) - powstała 1 praca do dwóch zabaw.

5) Sampler (zacząć jeden z planowanych samplerów) - udało się, jest już 10%. 

 

Plan na marzec

1) Piracki Statek (dojść do 95%).

2) Pascha i Kolorowy Rok (wyszyć jeden motyw do dwóch zabaw - jeżeli będzie taka możliwość - łącznie mają powstać 4 kartki).

3) Choinka i Kolorowy Rok (wyszyć jeden motyw do dwóch zabaw - jeżeli kolor będzie bardziej pasować do tej tematyki).

4) Piesek z kawą czarno biały (skończyć motyw - obecnie mam 20%).

5) Sampler Choinka (dojść do 50%).

6) Master Yoda (dojść do 10%).

1 komentarz: