Obserwatorzy

środa, 7 września 2022

Boho Seaside (0,3%)

Po półrocznej przerwie od pierwszych xxx, w lipcu ponownie przysiadłam do "Boho Seaside" Aimee Stewart (HAED). Jest to mój pierwszy haft w wersji max color i nie mogę doczekać się, aż będzie pierwszy rząd pracy. Na razie nic nie widać, mimo, że postawiłam już 1 000 xxx :) 

Praca ta będzie na pewno wiele lat wyszywana, gdyż w tym niewielkim obszarze miałam kilkadziesiąt kolorów nici. Mam też problem z szerokością haftu, który powoduje, że na czas wyszywania tego kolosa muszę przestawiać meble w moim kąciku do wyszywania. Na razie haft trafił do szafy na zasłużony odpoczynek.

Haft powstaje na Aida 20 ct, jedną nitką muliny DMC.


 

2 komentarze:

  1. Nie odkładaj go zbyt głęboko, bo łatwo można zapomnieć o takim schowanym hafcie. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń