Obserwatorzy

piątek, 2 września 2022

UFOK-owy ROK (8)

Dziś szybkie podsumowanie postępów z walki z UFOK'ami. Obecnie tylko Wróżka Wierzby Płaczącej jest na tapecie, a i tak spędziłam nad nią tylko dwa dni. Przybyło 800 krzyżyków (w tym także półkrzyżyki) i praca obecnie jest wyszyta w 20%.

Tak było ostatnio:

Obecnie uzupełniłam tło wokół włosów i zaczęłam liście po prawej stronie:



Podsumowanie sierpnia

W sierpniu liczyłam na przekroczenie 15 000 krzyżyków, a postawiłam tylko 13 891 krzyżyki. Zrobiłam dwa małe hafty na kartki do zabaw, a większość czasu spędziłam nad Wenecją, Tyranozaurem oraz Samplerem Winter Wonderland, który musi być skończony do końca roku. We wrześniu mam w planach przysiąść do God Shed His Grace więc lista planów będzie bardzo krótka :) 

 

Plan na sierpień: 

1) Kolorowy Rok (wyszyć jeden motyw) - zrobione.

2) The joy of winter (dojść do 75%) - zrobione.

3) Tyranozaur (dojść do 40%) - zrobione.

4) Skończyć primitive i wykończyć - zrobione w połowie, haft skończony, ale nie wykończony.

5) Wróżka Wierzby Płaczącej (dojść do 20%) - zrobione.

6) Choinka (wyszyć jeden motyw) - zrobione.

7) Wenecja (dojść do 15%) - zrobione.

 

Plan na wrzesień 

1) God Shed His Grace (dojść do 10%).

2) Wróżka Wierzby Płaczącej (dojść do 30%).

3) Kolorowy Rok i Pascha (wyszyć jeden motyw).

4) Choinka (wyszyć jeden motyw).

5) Winter Wonderland (dojść do 40%).

4 komentarze:

  1. dla mnie 10000 xxx to i tak kosmos. a ufo ma to do siebie że odleci w kosmos jako ukończony obrazek - w końcu.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft powstaje! Czekam na kolejne odsłony i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na dalsze etapy, obrazek będzie śliczny!

    OdpowiedzUsuń