Obserwatorzy

czwartek, 15 września 2022

Winter Wonderland (19%)

W grupie facebookowej Samplerownia zgłosiłam się do konkursu polegającego na wyszyciu i skończeniu samplera. Zgłosiłam dwie prace i pierwsza już została skończona w kwietniu (TUTAJ), a do drugiej pracy nie potrafiłam się zabrać. 

Długo zastanawiałam się w jakiej kolorystyce chciałabym haft i zdecydowałam się, że zamiast czerwieni użyję koloru zielonego. Dobrze, że na Dzień Matki dostałam wzornik DMC, dzięki czemu mogłam wreszcie podjąć decyzję jakiej muliny użyć. Na początku było to DMC 988 i 986, ale kolor 988 był za jasny przy tym materiale i białej 3865. Drugi wybór to DMC 987 i 986, który ma mniejszy kontrast niż oczekiwałam, ale za to oba kolory pięknie wyglądają na Newcastle 40 ct w kolorze naturalnym i przy białej 3865.

 Poniższy efekt to wynik 8 dni pracy.

 



3 komentarze:

  1. Pięknie wyglada. Kolor majestatyczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kolor zielony. Będzie piękna praca. Super dobralas do materiału ten odcień

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstaje coś pięknego! Śliczna kolorystyka którą len jeszcze bardziej podkreślił. Karta kolorów jest dla mnie bardzo pomocna i niezastąpiona przy zmianie nici odkąd ja posiadam.. nie wiem jak ja to robiłam wcześniej ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń