Obserwatorzy

sobota, 1 lipca 2023

UFOK-owy ROK (6)

Kolejny miesiąc minął błyskawicznie i gdyby nie konieczność raportowania to pewnie minąłby niezauważony. Na tamborku w UFOK-ach trochę się działo, chociaż nie tyle ile zaplanowałam. W hafcie Wróżka Wierzby Płaczącej chciałam postawić 2 000 xxx, ale przybyło tylko 1 300 xxx. Krzyżyki przybywały w całym hafcie, trochę konturów z prawej strony, trochę konturów z lewej, trochę tła, a najwięcej przybyło na liściach na środku pracy. Przed kolejnym przewinięciem muszę uzupełnić krzyżyki w liściach na środku pracy i zacząć robić kontury od łokcia w dół.

Tak było ostatnio:

Tak jest teraz:

 W czerwcu bardzo przyjemnie wyszywało się Tęczową Różę. Limit 1 000 xxx zrobiłam podczas 3 dni hafciarskich, przy czym jednego dnia przybyło 500 xxx. 

Tak było ostatnio:


 Tak jest teraz:

 Podsumowanie czerwca

Na czerwiec nie miałam wielkich planów hafciarskich, bo miałam zaplanowane dwa wyjazdy i postanowiłam skupić się na małych pracach na kartki. Pod względem motywów na kartki jestem bardzo zadowolona, ale przy większych pracach nie ma takich postępów jak oczekiwałam. Łącznie motywów na kartki wielkanocne zrobiłam 6, ale tylko 2 na razie zostały zagospodarowane. Na kartki świąteczne zrobiłam 2 motywy i oba zgłosiłam do Choinki. Motyw do zabawy u Eli robiłam w ostatnich dniach czerwca więc pozostaje tylko go wykończyć. Łącznie czerwiec zamykam wartością 11 349 xxx.

Plan na czerwiec

1) Motyw x 10 (1 motyw) - prawie zrealizowane, zostało kilka konturów

2) Choinka (1-2 motywy) - zrealizowane, są 2 motywy

3) Wielkanocne zabawy (razem 2-3 motywy) - zrealizowane, jest 6 motywów

4) Wróżka Wierzby Płaczącej (2 000 xxx) - postawione 1 300 xxx

5) Halloween Quaker (1 400 xxx) - zrealizowane

6) Master Yoda (2 000 xxx) - zrobione 600 xxx

7) Tęczowa Róża (1 000 xxx) - zrealizowane

 

Plan na lipiec 

1) Motyw x 10 (1 motyw)

2) Choinka (2-4 motywy)

3) Wielkanocne zabawy (razem 2 motywy)

4) Wróżka Wierzby Płaczącej (2 000 xxx)

5) Halloween Quaker (1 400 xxx)

6) Tęczowa Róża (2 000 xxx) 

7) Motyw z kawą

3 komentarze: