Obserwatorzy

środa, 19 lipca 2023

Wyzwanie roczne (24-26)

Pora na kolejny raport z Wyzwania rocznego, który już jest na półmetku. Mam lekkie opóźnienie w publikowaniu aktualnych zdjęć, ale niedługo postaram się być bardziej na bieżąco.

W 24 tygodniu wyszyłam do końca rozetę z prawej oraz zaczęłam wyszywać pomarańczowe dynie. Na początku chciałam użyć cieniowanej muliny, ale przejścia były zbyt duże i część dyń byłaby w odcieniu bladej pomarańczy, a część w odcieniu bliższym czerwieni. Zdecydowałam się więc na mulinę DMC 720.

W 25 tygodniu skończyłam wyszywać dynie i zabrałam się za pająki po lewej stronie. Jest to przeskok od kotów, które powinnam dokończyć, ale cały czas nie mogę zdecydować się na kolor elementu, który powinien być przy kotach.

W 26 tygodniu skończyłam wyszywać pająki i zabrałam się za kontury, które są przy tym elemencie.


1 komentarz: