Obserwatorzy

sobota, 29 lipca 2023

Choinka 2023 (7)

Ponownie na ostatnią chwilę przybiegam z pracami do zabawy Choinka, bo jak to u mnie bywa, haft gotowy, a wykończenie nie.

W lipcu postawiłam na wzory ze śnieżynkami, bo chciałam zrobić coś na szybko i w ilości większej niż 1. Chciałam także poszaleć z kolorami, ale ostatecznie wybrałam zachowawczy niebieski oraz ciemny żółty. Przy kolejnym wyborze tego wzoru poszaleję z różowym lub innymi mniej oczywistymi kolorami, które dopasuję do bazy na kartkę (w Action kupiłam kolorowe kartki z kopertami, do których nie muszę używać dodatkowej bazy z kartki z otworem na haft).

Pierwsza ze śnieżynek - niebieska, została wykończona na niebieskiej bazie do kartki, a wokół haftu są dwa kolorowe okręgi, jeden jasnoniebieski, drugi granatowy. Do tego dołączyłam naklejkę ze śnieżynką i biała bazę pod srebrny napis.

Druga śnieżynka - żółta, została wykończona na żółtej bazie do kartki, dodałam dwa okręgi - w kolorze ciemnożółtym i żółtym ze złotymi elementami, złotą naklejką "Merry Christmas" oraz złotym napisem z życzeniami na ciemnożółtej bazie.



1 komentarz: