Obserwatorzy

wtorek, 1 sierpnia 2023

UFOK-owy Rok (7)

Lipiec skończył się zanim się porządnie zaczął i zdecydowanie miał za mało dni hafciarskich. Dopiero na koniec miesiąca usiadłam do moich UFOK-ów i nie wyrobiłam zaplanowanej liczby xxx. 

We Wróżce Wierzby Płaczącej nastąpiło przewinięcie materiału, abym mogła idąc w dół wyszywać jak najwięcej xxx w liściach. Przed przesunięciem musiałam zrobić kontury przy sukience i liściach więc teraz mam 4 luźne nitki od konturów. Powoli kończę wszystkie xxx i niedługo zostaną same półkrzyżyki i kontury. Łącznie przybyło 1 000 xxx.

 Tak było ostatnio:


 Tak jest teraz:


 W Tęczowej Róży przybyło także 1 000 xxx w kolorze żółtym i złotym. Uzupełniłam kolor w prawym dolnym rogu oraz przy środku pracy. Wypełniłam także kolejnym kolorem kropelki na środku pracy.

Tak było ostatnio:


 Tak jest teraz:


 

Podsumowanie lipca

W lipcu było ciężko z czasem na xxx. Przez kilka dni w ogóle nie siadałam do xxx, bo działo się wiele innych ciekawszych rzeczy. A w inne dni siadałam tylko na chwilę do mniejszych prac na kartki. Liczyłam, że uda mi się zrobić drugą pracę z kawą, ale jednak wybrany len jest dość trudny we współpracy i krzyżyki przybywają dość wolno. Łącznie postawiłam 9 369,5 xxx.

Korekta: łącznie 10 369,5 xxx (nie doliczyłam wyszytych xxx we Wróżce)

Plan na lipiec był następujący

1) Motyw x 10 (1 motyw) - zrealizowane

2) Choinka (2-4 motywy) - zrealizowane 2 motywy

3) Wielkanocne zabawy (razem 2 motywy) - zrealizowane 3 motywy,

4) Wróżka Wierzby Płaczącej (2 000 xxx) - postawione 1 000 xxx,

5) Halloween Quaker (1 400 xxx) - zrealizowane nawet więcej bo 1 750,5 xxx

6) Tęczowa Róża (2 000 xxx) - postawione 1 000 xxx,

7) Motyw z kawą - mniej niż 30%,
 
 
 
Plan na sierpień

 1) Motyw x 10 (1 motyw)

2) Choinka (2 motywy)

3) Wielkanocne zabawy (razem 2 motywy)

4) Wróżka Wierzby Płaczącej (2 000 xxx)

5) Halloween Quaker (1 400 xxx)

6) Tęczowa Róża (1 000 xxx) 

7) Motyw z kawą - skończyć

8) Boho Seaside lub Dark Goddess (2 000 xxx)

3 komentarze: