Obserwatorzy

poniedziałek, 14 sierpnia 2023

Mini SAL Crocette a gogo "Summer"

Na początku roku planowałam, że niespodziewane hafty primitive powinny wynieść maksymalnie 10 000 xxx i powinny to być prace wykraczające poza konkursy na Samplerowni. Przez pierwsze pół roku nie zabierałam się za nic dodatkowego, bo prace na konkursy i zabawy blogowe pochłaniały mi sporo czasu. Ostatnio jednak zaczęłam rozglądać się za jakimiś wzorami z tematyki 4 Pór Roku, bo chciałam zrobić z nich poduszeczki lub zawieszki. Wybrałam wzór, wymierzyłam materiał i podczas kompletowania mulin usłyszałam od Magdy, że organizuje wspólne wyszywanie letniego domku od Crocette a gogo. Szybko zmieniłam swoje plany, bo wspólne wyszywanie jest o wiele przyjemniejsze i wymierzyłam materiał na letni domek "Summer".

Tak jak Magda planuję wyszyć wszystkie 4 domki (wszystkie wzory są darmowe, dostępne na blogu Crocette a gogo). Hafty powstaną na materiale Nevada od Biotextil. Do wyszywania użyję muliny firmy DMC i Ariadna, bo część kolorów z letniego domku jest dla mnie zbyt jaskrawa (np. zielony, czerwony i pomarańczowy). 

Start zabawy jest dziś tj. 14.08.2023, ale można przyłączyć się w każdej chwili. Zachęcam do udziału, gdyż wzorek jest przeuroczy i na pewno szybko będą przybywać xxx.

 


4 komentarze: