Obserwatorzy

wtorek, 8 sierpnia 2023

Wyzwanie roczne (27-30)

 Ostatnie słoneczne dni sprawiają, że lepiej mogę dopasować mulinę w quakerze i wyszywanie idzie sprawniej. W 27 tygodniu skończyłam kontury przy pająkach i srebrnym Kreinkiem wyszyłam sieć pająka. Sporo mnie ten fragment kosztował i było wiele prucia, ale efekt pajęczyny został osiągnięty. Zabrałam się także za wyszywanie elementu przy kotach, bo w dziennym świetle udało mi się dobrać odpowiednią mulinę.


 Tydzień 28 nie został zrobiony w terminie i nadrabiałam go w 29 tygodniu. Limit za dwa tygodnie zrobiłam w niedzielę, aby co chwilę nie zmieniać haftu. Zrobiłam oddzielne zdjęcia po każdych 350 xxx. Najpierw dokończyłam element przy kotach i zabrałam się za kapelusz czarownicy (tydzień 28), a potem wyszywałam tułów czarownicy (tydzień 29). 


 

W 30 tygodniu skończyłam wyszywać czarownicę i zabrałam się za miotłę. Po miotle będę miała ciężkie zadanie, aby zdecydować, czy chcę wyszywać księżyc białą muliną, czy Etoile.

2 komentarze: