Obserwatorzy

piątek, 18 sierpnia 2023

Pascha 2023-2024 (4)

 Dzisiaj przychodzę z kolejnymi dwiema kartkami wielkanocnymi, do których motywy wyszyłam już w czerwcu. Są to dwie kartki z wzorem "Wielkanocne zawijasy" - jedna w odcieniu ciemnego różu, druga w odcieniu morskiej zieleni.

Wzorki wyszyłam na dość małych kawałkach materiału i musiałam użyć mniejszego wykrojnika do wycięcia kształtu jajka w bazie. Dzięki temu miałam więcej miejsca na ozdabianie kartek i mogłam pobawić się z ich wykończeniem oraz miejscem, gdzie umieściłam haft (zwykle umieszczam haft centralnie, a teraz mogłam umieścić go bardziej z boku i nadal miałam miejsce na taśmę dwustronną).

Różowe jajko ozdobiłam tulipanami, białą bazą pod napis i tłoczoną różową bazą (w ACTION kupiłam papier z delikatnymi wytłoczeniami).

Zielone jajko ozdobiłam stokrotkami, złotym ornamentem i seledynową bazą pod napis.




3 komentarze:

  1. Podobają mi się Twoje kartki z jajem. :)
    Chyba też zacznę robić serie z jednym lub dwoma wzorami.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń