Obserwatorzy

czwartek, 26 października 2023

Od Wielkanocy do Wielkanocy (7)

W tym miesiącu postanowiłam się trochę pobawić i do wyszycia haftu wybrałam mulinę multikolor w kolorze niebiesko-fioletowym. Przyznam, że jest trochę zabawy w wyszywaniu krzyżyk po krzyżyku, ale przy takich mulinach warto się napracować.

Przy oprawie tak wzorzystego haftu miałam dwie opcje - czysty ozdobny papier, albo cieniowany (akwarela). Po porównaniu obu opcji wybrałam papier wyglądający jak fioletowa akwarela i fioletową bazę pod srebrny napis. 



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt cieniowania. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszło, cieniowana mulina daje świetny efekt. A ja zawsze wyszywam krzyżyk po krzyżyku, po prostu tak jest mi łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie skomponowałaś kartkę w cieniowanej kolorystyce. :)
    Moje komentarze chyba wpadają u Ciebie do spamu, bo nie ma ich pod poprzednimi wpisami.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prostota zawsze elegancka. Świetnie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię taką prostotę... Śliczna kartka

    OdpowiedzUsuń