Obserwatorzy

sobota, 14 października 2023

Pascha 2023-2024 (6)

W tym roku mam wyjątkowy nastrój do tworzenia kartek wielkanocnych. O ile kartki do pozostałych zabaw robię na ostatnią chwilę, to kartki do Paschy 2023-2024 robię z dwumiesięcznym wyprzedzeniem. 

Dziś prezentuję dwie kartki, które wyszyłam w sierpniu. Tym razem sięgnęłam po wzór jajko-królika, który co jakiś czas gości na moich wielkanocnych kartkach (zwykle są to 2-3 kartki w roku). Bardzo lubię te wzory, bo są dobrze dopracowane, a używając różnych kolorów można stworzyć niezwykłe kartki.

W pierwszej kartce postawiłam na kolor pomarańczowy oraz mocne akcenty innych kolorów, a w drugiej postawiłam na kolor żółty i bardziej pastelowe barwy. Do obu kartek dobrałam kolorowy papier, aby ładnie komponował się ze wzorem oraz kolorystycznie dobrane kartoniki pod napisy (zielony kartonik okazał się ciut za długi, ale kolor tak mi pasował, że postanowiłam go nie zmieniać). Do każdej kartki dobrałam także naklejkę z kwiatkiem.

Haft wyszyłam na Aida 18 ct i dzięki temu mogłam użyć mniejszego wykrojnika w kształcie jajka. Dzięki temu jedna kartka ma motyw bliżej prawej krawędzi bazy, a druga bliżej lewej krawędzi.


PS. Ostatnio zrobiłam niewielkie porządki na blogu i dodałam kilka etykiet, aby można było odnaleźć kartki z moimi ulubionymi wzorami i zobaczyć ich różne wersje kolorystyczne :)

4 komentarze:

  1. Śliczne kartki wykonałaś z fajnym hafcikiem. :)
    Tego zajączka wyszyłam na zakładce, mam pozostałe schematy i pewnie też je wyszyję, ale czy zajączki wskoczą na zakładki, czy na kartki, tego jeszcze nie wiem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki z zajączkami śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze karteczki, chciałabym znaleźć czas na nie...niestety nie jest łatwo, dlatego tym bardziej dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń