Obserwatorzy

środa, 18 października 2023

Wyzwanie roczne (38-41)

W Halloween Quaker powoli zbliżam się do końca. Przede mną jeszcze 13 tygodni zabawy i powoli rozglądam się za wzorem na następną edycję.

W 38 tygodniu nie kończyłam kruków z tygodnia 37, ale zabrałam się za napis Halloween i czarownicę, która jest w literce O. Zrobiłam także jeden symbol nad napisem pomarańczową nicią satynową. Wydaje mi się, że ta nić jest grubsza od zwykłej, bo strasznie grube krzyżyki wyszły. Efekt jednak jest bardzo ładny więc się zastanawiam, czy jeszcze jakiegoś elementu nie wyszyć muliną satynową.


W 39 tygodniu skończyłam napis Happy Halloween, wyszyłam całą czarownicę, zawijas nad napisem i powróciłam do kruków poniżej napisu.


W 40 tygodniu zabrałam się za drobne elementy tj. skończyłam kruki, wyszyłam małe elementy obok napisu i zabrałam się za dynię nad napisem. Tutaj nie eksperymentowałam z kolorami tylko postawiłam na szarości w rozetach i przytłumione kolory w literze i dyni.


41 tydzień zastał mnie przy wyszywaniu ducha. Na zdjęciach jest prawie niewidoczny, ale na żywo bardzo ładnie się prezentuje.


3 komentarze: