Obserwatorzy

piątek, 29 marca 2024

Od Wielkanocy do Wielkanocy (12)

 Rok zleciał błyskawicznie i pora zrobić podsumowanie w kolejnej zabawie Wielkanocnej, tym razem zabawie Kasi "Od Wielkanocy do Wielkanocy". Kasia ogłosiła swoją zabawę wcześniej i dlatego w tej zabawie jest 12 postów. Tutaj powstało 12 kartek z jednym wzorem, ale w różnych wersjach kolorystycznych. Przyznam, że momentami wzór już mnie męczył, ale jestem zadowolona, że wytrwałam w swoim planie, bo bardzo podoba mi się tegoroczne zestawienie kartek.

Ostatnia kartka w zabawie ma wiosenny żółty kolor dzięki mulinie DMC 4080. Coraz bardziej podobają mi się małe hafty z użyciem kolorowych mulin DMC i w nadchodzącym roku mam nadzieję, że powstanie więcej prac z tymi mulinami.




4 komentarze:

  1. Fajne te Twojej jajca, i jak by nie patrzył fajne te kartki wyglądają z takim samym wzorem, W sumie to pomysł mi się podoba., chyba jak nic kiedyś z niego skorzystam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra 🤩 och!! Żeby już skończyć ten psi patrol!! Pragnę innych wzorów!

    OdpowiedzUsuń