Obserwatorzy

środa, 4 września 2024

Choinka 2024 (9) - wrzesień

Wakacje dla większości z nas się już skończyły i wkraczamy w nowy rok szkolny :) Ja wkraczam w kolejny miesiąc z nowymi planami i chęciami, ale najpierw pokażę jakie kartki zrobiłam w sierpniu. Ponownie wyszyłam dwie choinki ze wzorów Igiełki MB, ale tym razem w kolorze purpurowym. Do wykończenia prac planowałam użyć nowych wykrojników z kształcie trójkątów, ale okazało się, że zostawiłam za mało materiału i choinki nie pasowałyby do otworu. Postawiłam więc na to samo wykończenie co ostatnio - prostokątny otwór w bazach o kolorze zbliżonym do haftu plus różowa lub biała baza pod srebrny napis.

 


Na ochłodę w te gorące dni zapraszam was do galerii prac, bo uczestnicy jak zwykle wykazali się wielką kreatywnością i pokazali ciekawe wzory :)

1. Ania


2. Cornelka2


3. Biblioteka Rękodzieła


4. Ania Agnieszka


5. Magiczny Świat Krzyżyków


6. Anna Biegańska


7. Krzyżykowe Szaleństwo


8. Czarna Dama


9. Splocik


10. Haft i Patchwork


11. Elunia


12. Niezabudka84


13. Robótki Marzeny


14. Joasia and art


15. Marzena Nowotna


16. Magdusiaa


17. Ewelaa KH


18. Kraina Kasi


19. Mariola


20. Ela Kochan


21. Nitki Kobitki


22. Wanda


23. Margo i Nitka


24. Olika


25. Karolina Małolepsza


26. nikasxstitch


Linkowanie aktywne do 2.10 do godz. 19:00 :)

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 komentarzy:

  1. fajne prace znowu powstały. Dziękuję za prowadzenie zabawy i dziękuję, że przejęłaś tą zabawę od Kasi. Tak sobie patrzę i dochodzę do wniosku że powstały w sierpniu głównie kartki. Twoje kartki z choinkami jak zwykle cudne, ale wzory od Moniki takie są , pierwszy raz chyba widzę choinki nie zielone , ale przyznam że w tych kolorach im też do twarzy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam jakiś kontakt do Ciebie na blogu , ale nie znalazłam. Popraw sobie w tekście na początku posta ( sierpień na wrzesień ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Może Was zainteresuje jesienne wyzwanie dla hafciarek ogłoszone na KTM http://klub-tworczychmam.blogspot.com/2024/09/hafciarskie-wyzwanie-jesien.html

    OdpowiedzUsuń