Obserwatorzy

piątek, 6 września 2024

Konkurs z ptaszkami (2) - "Kardynałek"

Dziś przedstawiam drugą pracę na konkurs z ptaszkami na Samplerownii. Jest to Kardynałek z wzoru Aliolki dostępnego TUTAJ.

Autorka wzoru nie podała numerów mulin więc musiałam sama wybrać odpowiednie muliny. Niby to tylko 4 kolory, ale miałam spore trudności aby wszystkie do siebie pasowały. Po licznych dywagacjach i pruciu jednego elementu 3 razy wreszcie wybrałam kolory, które mi pasowały. Postawiłam na bardzo wyraźne i mocne kolory, które idealnie oddają kolorystykę świąt.

Wykończenie pracy, to był drugi problem, który musiałam szybko ogarnąć. Cały czas zastanawiałam się czy chcę kolejną poduszeczkę czy zawieszkę, bo na inne wykorzystanie haftu nie mam żadnego pomysłu. Ponieważ miałam mało czasu to pracę wykończyłam w formie zawieszki, ale tym razem obszyłam ją czerwoną tasiemką z pomponami.

Na tył pracy użyłam czerwonego materiału w białe gwiazdki.


5 komentarzy:

  1. Kolejny fajny hafcik będzie ciekawie wyglądał na choince.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Skąd Wy bierzecie te dodatki typu taśma z pomponami? 🤷‍♀️ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te taśmy z pomponami można dostać w pasmanterii :)

      Usuń
    2. Dzięki. Tak się domyśliłam, tylko chodzi mi o sam fakt, że wiecie, że coś takiego istnieje 😉 W kwestii ozdabiania jest hen do tyłu. Pozdrawiam

      Usuń