Obserwatorzy

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Zakładka i inne różności

Ale ten czas leci jak oszalały. Jeszcze chwilę temu narzekałam, że nie mam kiedy zakładki skończyć do SAL'u od zakładki do książki (link po lewej stronie), a tu już minął tydzień czasu. Zakładkę dość szybko ogarnęłam, gdy tylko znalazłam dłuższą wolną chwilkę, jednak wzór wybrałam sobie okropny. Dopiero po postawieniu kilku krzyżyków dopatrzyłam się, że tam chyba są jakieś ćwierć krzyżyki. Niestety słaba jakość wzoru sprawiła, że nie byłam do końca pewna, gdzie te ćwierć krzyżyki robić. Ostatecznie uznałam, że z nich rezygnuję, bo tylko to zastanawianie się mnie spowalnia. Ogólnie wzór bardzo fajny, jednak słaba jakość wzoru oraz źle dobrany materiał (zrobiłam wzór na 18 ct i za małe krzyżyki są w stosunku do ilości konturów) sprawiły, że ta zakładka to była droga przez mękę. Ogólnie nie jestem zbyt z niej zadowolona, ale czasu na robienie kolejnej zdecydowanie nie mam :(


Niezmiennie mnie jednak zachwyca, jak kontury wydobywają piękno haftu. Na przykładzie mojej zakładki można zobaczyć jak z kilku niepozornych krzyżyków powstaje małe cudo :)

~~~~
W ostatnim tygodniu udało mi się także zakupić materiał do SAL'u 12 pięknych japonek (inaczej mówiąc do "Szkoły gejsz"). Uznałam, że będę wyszywać na kanwie 20 ct w kolorze antycznej bieli z narysowanymi już liniami co 10 kratek. Zakupy zrobiłam w Hobby Studio. Pierwszy raz składałam tam zamówienie i zastanawiałam się jak szybko zostanie zrealizowane. Okazało się, że bardzo szybko, bo ja zamówienie robiłam w niedzielę, a w poniedziałek paczka została wysłana :) Teraz muszę tylko usiąść i wymierzyć potrzebny kawałek kanwy :)

~~~~
Obecnie męczę także kaktusy do Antydepresyjnego SAL'u. Chciałabym już je skończyć i uwolnić nitki, które są zamrożone do tej zabawy. Dlatego postanowiłam teraz szybko zrobić ostatnie dwa kaktusy i tylko kontury zostawić sobie na później. Zdjęć niestety brak, bo wczoraj wieczorem dopiero udało mi się wcielić mój plan w życie.

Skoro jednak jesteśmy już przy SAL'u, to ostatnio policzyłam w ilu zabawach jestem zapisana i wyszło, że w całkiem sporej ilości. A na dokładkę właśnie jestem w trakcie zapisywania się na SAL Adwentowy na facebooku. Nie wiem kiedy to wszystko ogarnę, ale będę próbować :)

~~~~
Po prawej stronie widać, że zapisałam się na kolejne Candy :) Wszystkich chętnych gorąco zapraszam :)

6 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba, niektóry rzeczy z pozoru wydają się proste, a jak przyjdzie co do czego to istna męka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wykończyłaś zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładka! Taką bym chciała chociażby sobie wyhaftować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładka! Oj ja też jestem SALomaniaczką :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń