Obserwatorzy

poniedziałek, 9 grudnia 2019

Mikołajkowe Candy - moje prace

Prawie miesiąc temu zgłosiłam swój udział w zabawie Mikołajkowe Candy zorganizowane przez Elelię z bloga Wyszykowane. Jeszcze miesiąc temu wydawało się, że czasu na zrobienie zawieszek jest całkiem sporo. W ten weekend uświadomiłam sobie, że czasu już nie ma prawie wcale! Prace należy opublikować do 10 grudnia, czyli do jutra. W dniu 11 grudnia odbędzie się losowanie nagrody.


Zabawa ta bardzo przypadła mi do gustu, gdyż postanowiłam w tym roku zrobić zawieszki na choinkę na kiermasz w przedszkolu. O ile pomysł na zawieszki szybko przyszedł, a wzory same wpadły w ręce, to wykończenie wszystkiego nie było prostą sprawą. Bardzo chciałam zrobić ładne efektowne zawieszki, jednak nie do końca wiedziałam jak je ozdobić. Widziałam piękne zawieszki, w których haft przyklejony był do tektury, a ramka wokół haftu była z filcu z zaokrąglonymi brzegami. Tak mnie to urzekło, że zamiast skupiać się na wyszywaniu zaczęłam rozmyślać o zakupie maszynki, dzięki której powstają takie cudne ramki :)

Ostatecznie udało mi się zrobić 5 małych haftów, które przykleiłam do lekko połyskującego czerwonego brystolu. Niestety próby wycinania nożyczkami ramki z filcu nie zakończyły się sukcesem. Pod choinką powinnam znaleźć maszynkę Sizzix i może za rok moje zawieszki będą piękniejsze :)

Udział w zabawie zmobilizował mnie do szybkiego wykończenia zawieszek i jestem bardzo zadowolona, że taka zabawa została zorganizowana.

5 komentarzy:

  1. Fajne :) I fajne prezenty będziesz miała pod choinką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zostałaś wylosowana w Candy, proszę napisz do mnie abym mogła jak najszybciej wysłać do Ciebie wygraną :)

    OdpowiedzUsuń