Obserwatorzy

niedziela, 15 grudnia 2019

Nowy Haft na Nowy Rok (12)

Dziś ostatni raz prezentuję postępy w zabawie Nowy Haft na Nowy Rok, która została zorganizowana przez Anię z bloga kreatywnaTV. Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w tej zabawie, gdyż była inna niż brałam udział do tej pory. Każdy uczestnik sam wybierał wzór do haftu i sam pilnował tempo pracy.

Haft, który wybrałam to Iris Pink Charm autorstwa Anny Kuznetsovy. Wzór zachwycił mnie swoimi kolorami i bardzo chciałam go wyszyć. Udział w zabawie zmobilizował mnie do systematyczności w pracy nad haftem.

Niestety haft nie zostanie przeze mnie ukończony w terminie zabawy, gdyż za duże mam w nim zaległości. Oglądając zdjęcia haftu z pierwszych miesięcy zabawy zauważyłam, że nie poświęciłam mu się należycie na początku. Tak naprawdę haftu zaczęło przybywać w ostatnim półroczu zabawy, ale niestety nie udało mi się nadrobić zaległości. Haft ten będę chciała ukończyć w ramach zabawy UFO-kowy Rok, gdyż bardzo mi się podoba i nie mogę sobie wybaczyć, że poświęciłam mu tak mało czasu na początku zabawy.

Od ostatnich zdjęć w listopadzie przybyło tylko kilka krzyżyków w górnej części pola do wyszycia oraz z lewej strony pracy.

Zapraszam teraz na przegląd wszystkich zdjęć haftu od początku zabawy do teraz :)


4 komentarze:

  1. Piękna praca, mam nadzieję, że szybko ją skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny, a będzie jeszcze piękniejszy :) ja nie biorę udziału w żadnych zabawach, bo się nigdy nie wyrabiam. Ze spokojem dziergam i wyszywam swoje i jak kończę to pokazuję na blogu :) Pozdrawiam i życzę wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny irys i już za chwilę finał :)

    OdpowiedzUsuń