Obserwatorzy

wtorek, 31 grudnia 2019

Podsumowanie 2019

Koniec roku to idealny czas na zrobienie podsumowania :)

Patrząc na podsumowanie z poprzedniego roku chciałabym pokazać tak samo wiele ukończonych prac, jednakże jest tego niewiele.

W kończącym się roku skupiłam się tylko na jednej zabawie "Nowy Haft na Nowy Rok" oraz na 5 haftach, które były "w toku". Patrząc z perspektywy czasu widzę, że przez pierwsze pół roku plan się sprawdzał. Każdy haft pokazywałam mniej więcej co miesiąc - dwa i miło było patrzeć jak tych krzyżyków przybywało. Później zaczęłam czuć lekki niedosyt, że nie biorę udział w zabawach blogowych :)


1. Ukończone prace

W wakacje wzięłam udział w tajemniczym SAL'u zorganizowanym przez Nadezhda Gavrilenkova na Facebooku. Zabawa była mocno absorbująca i przez prawie dwa miesiące nie wyszywałam niczego innego.


Pod koniec roku zabrałam się też za kilka małych przerywników:



2. Prace w toku

HAED Mini Bathtime
W 2018 roku haft zakończyłam na 32,5%, a ten rok kończę na 50% :)



Szkoła Gejsz
W 2018 roku ukończyłam 6%, a w 2019 roku przybyły tylko 3 % i teraz jest 9%. Ostatnie postępy pokazywałam w czerwcu i od tego czasu nie usiadłam nawet na chwilę do tego haftu :(



Tęczowa Róża
Tutaj można zauważyć największy postęp, gdyż w 2018 było tylko 25% haftu, a teraz jest 50%. Haft ten jest idealny na odstresowanie, gdyż jednym kolorem wyszywa się duże pola i nie trzeba być tak bardzo skupionym :)



3. Prace zgłoszone do zabaw

Różowy Irys
Haft zgłoszony do poprzedniej edycji zabawy "Nowy Haft na Nowy Rok" nie został przeze mnie skończony, dlatego zgłosiłam go do zabawy "UFOK-owy Rok z Krzyżykowym Szaleństwem" :) Mam nadzieję, że szybko go skończę, gdyż jestem zachwycona jego kolorami. Warto jest wyszywać tyloma kolorami oraz mieszankami kolorów. Przejścia są delikatne i wyglądają jak namalowane, a nie jak wyszyte. Na oko oceniam, że haftu zostało około 15 % (łącznie z konturami).


Piracki Statek
Ten haft jest prezentem dla synka. Przy okazji chciałam zużyć trochę muliny Ariadna, której już nie używam. I właśnie to samodzielne dobieranie kolorów troszkę mnie zniechęciło. Na koniec roku 2018 haftu było 20%, a teraz jest 45%. Ponieważ mój entuzjazm do tego haftu upadł, także ten haft został zgłoszony do zabawy "UFOK-owy Rok z Krzyżykowym Szaleństwem".


Kubuś Puchatek "Łapanie motyli"
W II edycji zabawy "Nowy Haft na Nowy Rok" wyszywać będę haft z serii Disney "Łapanie motyli" z Kubusiem Puchatkiem. Haft ten chciałam wyszyć już ponad rok temu, ale był zbyt duży do wyszycia w tamtym momencie. Teraz jest idealny czas, aby się nim zająć :)


Balonowy SAL
Do tej zabawy zgłosiłam się we wrześniu, gdy już doskwierał mi brak zabaw. SAL polega na publikowaniu postępów na Facebooku i chyba z tego powodu oprócz postu z przygotowania nic więcej się nie pojawiło. Na razie nie wiem, czy na ten moment będę do tego haftu wracać.


Pozostałe zabawy
Po lewej stronie są banerki wszystkich zabaw, do których zgłosiłam się w nadchodzącym roku.


4. Niedokończone sprawy

Wróżka Wierzby Płaczącej
W roku 2019 nie przybył ani jeden krzyżyk, ale w tym roku może coś się zmieni.

5 komentarzy:

  1. piękne hafty. Az ciężko stwierdzić, który piękniejszy! czy ten z konikiem morskim, czy irysem, czy gejszą <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe hafty, kibicuję w tych niedokończonych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że chcesz się ze mną bawić i trzymam kciuki za walkę z UFOK-ami

    OdpowiedzUsuń
  4. Kibicuję i trzymam kciuki za każdy xxxx prowadzący do celu - zakończenia projektów

    OdpowiedzUsuń