Obserwatorzy

niedziela, 14 lutego 2021

Między nami Kobietami (8)

W kolejnym miesiącu zabawy Kasia wymyśliła jak zwykle ciekawy temat - szminkę. Jest to niezwykle kobiecy atrybut, który każda kobieta posiada w swojej kosmetyczce. 

Wzorów ze szminką znalazłam od razu dużo, ale nie wiedziałam co z nich zrobić. Pomysłu na kartkę nie miałam i postanowiłam wyszyć mały haft i wykorzystać go użytkowo. Na początku pomyślałam o etui na szminkę do torebki, ale wzór był za szeroki. Podczas stawiania kolejnych krzyżyków pomyślałam o podróżnym opakowaniu na szydełka, ale wzięłam za mały kawałek kanwy. Ostatecznie powstanie zawieszka do prezentu :) Wystarczy przykleić haft do ładnej sztywnej kartki i przyczepić do prezentu :) Brzegi zawinęłam i obszyłam, aby ozdoba była bardziej estetyczna.



2 komentarze: