Obserwatorzy

niedziela, 26 grudnia 2021

Nowy Haft na Nowy Rok III (grudzień)

Całoroczna zabawa Nowy Haft na Nowy Rok dobiegła u mnie końca. To jest pierwsza edycja zabawy, w której skończyłam pracę w terminie! W tym roku ściśle trzymałam się planu, dzięki czemu na początku grudnia uporałam się z konturami.

Haft firmy Dimensions jest piękny po skończeniu, jednak półkrzyżyki 4 nitkami na Aida 18 ct był wyzwaniem. Przy konturach musiałam się czasem namęczyć, aby igłę wbić w materiał. Wszystkie te problemy blakną przy efekcie końcowym, który jest boski. W tym roku nie planuję zacząć nowego wzoru Dimensions, ale kto wie. Mam kilka wariatek, które mogą sprawić, że zmienię zdanie.

Tak haft wyglądał ostatnio, bez części konturów i french knotów:

Tak prezentuje się ukończona praca:



4 komentarze:

  1. Białe myśli lekkie jak puch
    niech anioł przywieje z nieba,
    otworzy skrzydłem nadziei
    i kolędę zaśpiewa.
    Bo dzisiaj jest piękny dzień,
    wszystko się rodzi na nowo,
    więc w blasku tajemnych świąt
    żyj, zdrowo i kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ukończenia! Piękny widoczek! Dimki może i wymagające ale warto... Efekt końcowy cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że udało ci się skończyć na czas. Gratuluję. Hafcik jest na prawdę na duże WOW.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny😍😍
    Kocham Dimki😁

    OdpowiedzUsuń