Obserwatorzy

środa, 1 grudnia 2021

UFOK-owy Rok (11)

Pochmurny listopad bardzo pomógł w stawianiu krzyżyków w samplerze. Natomiast wtorki z UFOK-ami pozwoliły mi na postawienie ostatniego krzyżyka w Pirackim Statku :) Tak samo postaram się zrobić w grudniu, bo widzę systematyczne postępy.


Piracki Statek

Przyrost krzyżyków w dwa dni był niewielki, bo raptem 465 krzyżyki, ale to były te ostatnie krzyżyki w hafcie :D Teraz pozostały mi tylko kontury i french knoty, których już się nie mogę doczekać :)

Tak było ostatnio:

 A tak wygląda obecnie:


Kubuś Puchatek

W dwa dni przybyło 1 000 krzyżyków, chociaż liczyłam, że zmobilizuję się bardziej. Cały czas wyszywam trawę i jeszcze trochę jej zostało.

Tak było wcześniej:

 A tak jest obecnie:


Podsumowanie

Październik był bardzo dobrym miesiącem pod względem postawionych xxx, ale to w listopadzie postawiłam rekordową liczbę xxx - 17 490 (w tym 2 600 ///). Jest to najlepszy wynik od początku roku. W samym tylko samplerze postawiłam 11 500 xxx, dzięki czemu realne jest ukończenie go do końca roku. W tym miesiącu skupiłam się głównie na samplerze, a pozostałe hafty były traktowane z doskoku. Większość zadań zrobiłam na początku listopada i poświęciłam im po kilka godzin. W grudniu też tak zrobię, większość haftów ogarnę w pierwszej połowie grudnia, aby później skupić się tylko na samplerze.

 

Plan na listopad był następujący:

1) Yoda Master (dojść do 6%) - jest 5,95%, czyli w zaokrągleniu 6% ;)

2) Pascha (wyszyć motyw do zabawy - baranek lub jajko-królik) - powstała kartka z barankiem.

3) Choinka (wyszyć motyw do zabawy - piernikowy ludzik lub inny mały motyw) - powstał piernikowy ludzik.

4) Piracki Statek (postawić 465 xxx i french knot) - krzyżyki przybyły, french knoty nie.

5) Kubuś Puchatek (postawić 1 000 xxx) - udało się.

6) Sampler The Fruits of Plenty (postawić 6 000 xxx) - udało się, przybyło 11 500 xxx.

7) Overlook Cafe (wyszyć kontury) - zaczęłam, ale jeszcze trochę zostało.

8) Imieniny miesiąca (wyszyć motyw do zabawy) - zaczęłam, ale nie skończyłam.

 

Plan na grudzień:

1) Yoda Master (dojść do 8%).

2) Pascha (wyszyć motyw do zabawy - jajko-królik).

3) Choinka i Imieniny Miesiąca (jeden motyw do dwóch zabaw).

4) Piracki Statek (skończyć).

5) Kubuś Puchatek (postawić 400 xxx).

6) Sampler The Fruits of Plenty (skończyć  - ponad 8 000 xxx).

7) Overlook Cafe (skończyć).

8) SoDa "Podróż królików" (postawić 1 000 xxx).

2 komentarze:

  1. Prześliczne pracę, od krzyżyka do krzyżyka powoli przybywa.
    Dziękuję za odwiedziny, życzenia i wspólną zabawę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń