Obserwatorzy

środa, 1 listopada 2023

UFOK-owy Rok (10)

W październiku bez problemu wyrobiłam się z planem w UFOK'ach, bo zmniejszenie limitów xxx pod koniec roku do 500 xxx na jedną pracę było dobrym posunięciem. Obecnie miesięczny limit w każdej pracy robię w 1-2 dni. 

We Wróżce Wierzby Płaczącej ponownie wyszywałam głównie tło (z prawej strony) i liście w centrum pracy. Uzupełniłam także część konturów przy sukience i na dwóch liściach, dzięki czemu lekko przesunęłam haft na ramie. Niestety z uwagi na coraz brzydszą pogodę za oknem ciężko mi złapać aparatem kontury na liściach.

Tak było ostatnio:

Tak jest teraz:


W Tęczowej Róży wykończyłam pomarańczowy kolor 946 i zabrałam się za żółty 445. Kolor żółty uzupełnia środek róży oraz kropelki rosy na płatkach.

 Tak było ostatnio:

Tak jest teraz:



Podsumowanie października

Miałam plan, aby na początku miesiąca szybko zrobić God Shed His Grace i zabrać się za Master Yoda. Niestety problemy zdrowotne sprawiły, że na początku miesiąca mogłam zajmować się tylko małymi pracami na tamborku. Dlatego już przed połową października miałam ponad 6 000 xxx i wyszyte prawie wszystkie prace do zabaw blogowych. Do dużych prac wróciłam w drugiej połowie miesiąca i szybko uporałam się z God Shed His Grace. Następnie wrzuciłam na ramę Master Yoda, w którym w ciągu dwóch pierwszych dni postawiłam 2 200 ///. Potem mimo wielu chęci tempo spadło do około 600-800 /// co drugi dzień i niestety nie było szans na dobicie do 36%.

Odkryciem miesiąca były wzory na choinki od Igiełki MB, które kupiłam już dwa lata temu, ale coś nie mogłam się zabrać za ich wyszycie. Naprawdę nie wiem czemu tak długo leżały nieruszone, bo bardzo przyjemnie się je robiło. Wzory choinek są zaplanowane na 5 kolorów, tak samo jak jajka wywijasy, więc od razu w tej samej kolorystyce wyszywałam choinki i jajka, które zaprezentuję w grudniu).

Plan na listopad to skupienie się na planach na 2023 rok tj. dojść w Master Yoda do 36% i zrobić jak najwięcej xxx w Paryskich kwiatach (może dobić do 70%?). Mam zamiar także usiąść już do haftu do kolejnej zabawy na Samplerowni na Mikołaja, która pewnie będzie lada chwila ogłoszona.

Łącznie w październiku postawiłam 17 572 xxx - największa liczba xxx w tym roku.

Plan na październik był następujący

1) Motyw x 10 (1 motyw) - zrobione

2) Choinka (2 motywy) - zrobione 3 motywy

3) Od Wielkanocy do Wielkanocy (1 motyw) - zrobione

4) Wróżka Wierzby Płaczącej (500 xxx) - zrobione

5) Halloween Quaker (1 750 xxx) - zrobione

6)  God Shed His Grace (1 700 xxx) - zrobione

7) Master Yoda (dojść do 36%) - jest 32%.

8) Halloween (2 motywy) - zrobione

9) Primitive AUTUMN (wyszyć) - zrobione około 60%
 
 
Plan na listopad:

1) Choinka (1-2 motywy)

2) Od Wielkanocy do Wielkanocy (1 motyw)

3) Wróżka Wierzby Płaczącej (500 xxx)

4) Halloween Quaker (1 400 xxx)

5) Master Yoda (dojść do 36%) 

6) Paryskie kwiaty (dojść do 70%)

7) Tęczowa Róża (500 xxx)

8) Primitive AUTUMN (skończyć tj. 900 xxx)

9) Pascha (2 motywy)


2 komentarze: