Obserwatorzy

wtorek, 7 listopada 2023

Zabawa z haftem - Motyw x 10 (10)

Dziś prezentuję ostatnią pracę w ramach zabawy z haftem - Motyw x 10. Ela jako ostatni motyw zaproponowała kolory flagi Polski więc miałam trudny wybór - czy zrobić biały haft na czerwonej Aidzie 20 ct, czy czerwony haft na białej Aidzie 20 ct :) Obie wersje bardzo mi się spodobały, ale z uwagi na to, że mam ładne czerwone papiery z motywami świątecznymi to uznałam, że wyszyty czerwony motyw na białym materiale będzie można ładnie wykończyć.

Haft, który wybrałam to prosta choinka, którą można wyszywać w dowolnej kolorystyce. Już od dłuższego czasu miałam ochotę ją wyszyć, ale ciągle nie mogłam się zdecydować jak mam wykończyć ten wzór. Mam nadzieję, że teraz częściej będzie gościć na moich kartkach, bo bardzo szybko i przyjemnie się go wyszywało.

Wykończenie haftu to czerwony papier oraz czerwona baza pod srebrny napis (nie chciałam używać złotych napisów, aby nie dodawać 3 koloru do kartki).

Ponieważ jest to ostatnia praca w ramach zabawy to poniżej prezentuję kolaż wszystkich prac.

Bardzo się cieszę, że brałam udział w tej zabawie, bo powstało wiele ciekawych i nieoczywistych prac. Wykorzystałam także wzory, które bardzo mi się podobały, ale które z różnych względów wcześniej nie trafiły na kartki. Kolekcja, która powstała w ramach zabawy bardzo mi się podoba :)


3 komentarze: