Obserwatorzy

czwartek, 29 lutego 2024

1 rok w 12 częściach (2)

W drugim miesiącu zabawy "1 rok w 12 częściach" wyszyłam miesiąc luty w towarzystwie dwóch kaczek (wzór dostępny TUTAJ). Użyte materiały to len Nevada z firmy Biotextil i mulina DMC oraz Ariadna, które dobierałam samodzielnie. Część użytych przeze mnie nici jest zgodnych z propozycją autorki, ale część musiałam pozmieniać, bo dla mnie były za delikatne i ginęły na materiale. Użyłam także 3 odcieni niebieskiego zamiast dwóch, bo nie podobał mi się tak duży kontrast przy płatkach kwiatów. Najjaśniejszy niebieski został użyty w ramce (bo tam bardzo pasował), ale średni i najciemniejszy został wykorzystany przy kwiatach. 

Za haft zabrałam się zdecydowanie za późno, bo chciałam pracować przy dziennym świetle, aby kontrolować kolory na pracy. Do dyspozycji miałam niestety tylko niedziele, ale musiałam je dzielić pomiędzy sampler na wyzwanie roczne i pozostałe zabawy. Efektem tego jest prezentowanie haftu w ostatni możliwy dzień i przy kiepskim oświetleniu.


Aktualizacja zdjęcia:


3 komentarze:

  1. Fajny będzie ten kalendarz. Luty prezentuję się całkiem nieźle. Fajny ten hafcik z kaczkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft. Nie wiem jak Ty wyszywasz na lnie. No ale ja się nie potrafię zdobyć na maziajowatą kanwę, czy samodzielny dobór kolorów (raz już dobierałam) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik kolejnego miesiąca. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń