Obserwatorzy

wtorek, 27 lutego 2024

Od Wielkanocy do Wielkanocy (11)

W ostatnich dwóch miesiącach zabawy wyszywałam kartki do zabawy w bardzo intensywnych kolorach, dlatego w tym miesiącu postawiłam na mulinę cieniowaną. Do wyboru miałam kilka kolorów i ostatecznie zdecydowałam się na wersję z fioletem (DMC 52), mimo, że dwie kartki w tym kolorze do zabawy już zrobiłam. 

Haft zaczęłam od najciemniejszego odcienia na nitce, aby jasne kolory były w środku. Miałam obawy, czy jasny kolor będzie widoczny na materiale i postanowiłam obciąć nitkę nim dojdzie do koloru najjaśniejszego - prawie białego. Szkoda, że w mulinie fioletowej nie ma takich fajnych przejść kolorów jak przy pomarańczowej cieniowanej mulinie (kartka TUTAJ). W pomarańczowej mulinie zamiast białego koloru był jasnożółty i jajko wyszło bardzo ciekawie, bo najjaśniejszy kolor był dobrze widoczny na materiale. Przy kolorze fioletowym według mnie zastosowano za długie przejścia między kolorami i jasny fiolet zajmuje zdecydowanie za dużo miejsca w porównaniu do intensywnego fioletu. 

Przyznam się, że kartkę wykańczałam na szybko, dobrałam fioletowy papier i biały kartonik na napis. Naklejki z kwiatkiem tym razem nie przyklejałam.



5 komentarzy:

  1. mimo wszystko bardzo ładnie wyszło cieniowanie, śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to jajo. Lubię wyszywać cieniowaną muliną bo nigdy nie wiadomo co z tego wyjdzie, Ale DMC mało wyszywam, jest posiadaczką głównie Ariadny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka 🤩 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń