Obserwatorzy

czwartek, 8 lutego 2024

Pascha 2023-2024 (10)

 W styczniu się zmobilizowałam i wyszyłam 3 prace do zabawy "Pascha 2023-2024", bo znowu miałam mały kawałek materiału i najlepiej było wyszyć 3 prace na raz. Wszystkie 3 prace wyszyłam jednym kolorem muliny, żeby nie tracić czasu nad zastanawianiem się nad kolejnym kolorem. Obecnie przedstawiam 2 z wykończonych kartek.

Kartki z królikami wyszyłam na zielonej Aidzie 16 ct i umieściłam na kremowej bazie. Do wykańczania kartek użyłam akwarelowych papierów, jeden mocno zielony (na zdjęciu wpada w błękit, ale to wina zdjęcia), a drugi z większą ilością koloru żółtego. Bazy pod złote napisy są w kolorach zielonych i tak samo szukałam naklejek z kwiatkami, w których jest więcej koloru zielonego.



4 komentarze:

  1. Świetne są kartki z tym zajączkiem. :)
    Zaglądałaś do poczty?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te zajączki i super kartki Ci wyszły. Jednak haft broni się sam i wielu dodatków już nie potrzebuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń