Obserwatorzy

środa, 22 maja 2024

God Shed His Grace

W tym roku już dwa razy brałam udział w 30 days challenge na grupie The Cross Stitch Studio, ale ani razu nie pokazałam ile przybyło xxx. Łącznie od stycznia przybyło 13 000 xxx i przewinęłam materiał na ramie.

Tak wyglądała praca jak pokazywałam ją na koniec roku:

Tak wyglądała na koniec stycznia:

Tak wyglądała na koniec marca:


Po udziale w każdej zabawie otrzymałam kupon zniżkowy na 5$ na kolejne zakupy. W styczniu zakupiłam wzór Colored Dahlia, a w marcu kupiłam Flowers and Flyers (CROP 1). Oba wzory zachwyciły mnie swoimi kolorami i zastanawiam się kiedy mogłyby wskoczyć na ramę. Ponieważ w tych wzorach nie ma blendów tylko same pojedyncze kolory i do tego duża pikseloza to najlepszym wyborem byłaby ponownie Aida 20 ct ze spieralną kratką. Muszę się porządnie zastanowić czy zaczynać kolejną dużą pracę, czy najpierw skończę pozostałe rozgrzebane, bo zaczyna mnie już to męczyć, że niektóre prace leżą kolejny rok prawie nieruszone. Na razie jednak odkładam haft z powrotem do szafy i wyciągnę go ponownie na jesieni.

1 komentarz:

  1. Znam ból pikselozy aż za dobrze 🙈 Fajne wzorki :) ja jestem z 1 rozłożona i gdzieś tam początek bombki na choinke sprzed 2 (?) miesięcy, nie miałabym gdzie się rozłożyć z kolejnymi 🤪 poza tym naprawdę chce skończyć pikseloze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń