Obserwatorzy

czwartek, 2 maja 2024

Podsumowanie miesiąca - kwiecień

Kwiecień przeleciał mi zdecydowanie za szybko, bo miałam mały wyjazd rodzinny i przez 4 dni nie miałam aż tyle czasu na haft ile bym chciała. Na wyjazd zabrałam tylko materiały na hafty do Choinki z myślą, że uda się wyszyć dwa motywy. Poza tym w kwietniu ledwo się wyrobiłam z pracami do zabaw i nie zaczęłam nawet wyszywać domku od Crocette a gogo (tylko skompletowałam muliny).


Priorytetem w kwietniu były dla mnie prace do zabawy na Samplerowni - poduszeczka Happy Easter i Wielkanocne Jajko. Z haftami wyrobiłam się dosyć szybko i od razu brałam się za wykańczanie, aby nie zostawiać tego na ostatnią chwilę. Poduszeczkę już pokazałam, bo zrobiłam ją w połowie miesiąca, a jajko wykańczałam w ostatnim tygodniu przed końcem zabawy i odpowiedni post pojawi się na początku maja.

Dodatkowo przez cały miesiąc miałam wyciągniętą Tęczową Różę, aby bardziej zachęcała mnie do stawiania xxx, ale miałam za dużo małych prac do zrobienia. Do Tęczowej Róży siadałam zwykle na 100-200 xxx i dlatego przyrosty są tak mizerne - 700 xxx. Nie wyrobiłam się także z jednym tygodniem z wyzwania rocznego i na początku maja muszę nadrobić zaległości. Łącznie w kwietniu postawiła 13 337,5 xxx.

 Plan na kwiecień był następujący:

1) Choinka (2 motywy) - wyszyty 1 motyw

2) Wielkanoc (2 motywy) - zrealizowane

3) Primitive jajko (skończyć i wykończyć) - zrealizowane

4) Primitive owca (skończyć i wykończyć) - zrealizowane

5) Wyzwanie roczne (2 716 xxx) - wyszyte 2 037 xxx

6) Tęczowa Róża (1 000 xxx) - postawione 700 xxx

7) 1 rok w 12 częściach (1 motyw) - zrealizowane

8) Spring (1 000 xxx) - niezrealizowane

9) Barbara Ana Designs (wyszyć 2 części Portuguese Dreams) - nie zrealizowane, wyszyte tylko 600 xxx

 

 Plan na maj:

1) Choinka (3 motywy)

2) Od Wielkanocy do Wielkanocy (2 motywy)

3) Konkurs z pszczółkami (2 hafty skończyć i wykończyć)

4) 1 rok w 12 częściach (1 motyw)

5) Spring (wyszyć całość)

6) Wyzwanie roczne (3 395 xxx)

7) Barbara Ana Designs (wyszyć 30%)

8) Tęczowa Róża (2 300 xxx)

1 komentarz: