Obserwatorzy

sobota, 11 maja 2024

Konkurs Wielkanocny - Wielkanocne Jajko

Dziś przychodzę z drugą pracą do Zabawy Wielkanocnej na Samplerowni. Rok temu w ramach zabawy na Samplerowni zrobiłam pomarańczowe jajko (TUTAJ), a 4 lata temu z tej samej serii zrobiłam jajko zielone (TUTAJ). W tym roku wybrałam kolejne jajko z serii i wyszyłam je na tkaninie Nevada od Biotextil niebieską muliną DMC 995, która pasowała do niebieskiej tasiemki służącej wykończeniu pracy.

Połowę haftu chciałam już wyszyć w marcu, ale ciągle inne rzeczy odciągały mnie od niego. Ostatecznie w marcu postawiłam niecałe 400 xxx, a na początku kwietnia musiałam połowę spruć, bo pomyliłam się w jednym miejscu i nie miałam pomysłu jak to naprawić. Potem praca szła całkiem sprawnie, bo jak nie trzeba zmieniać nici, ani nie patrzeć jak się układa cieniowanie (rozważałam nić cieniowaną) to krzyżyki idą błyskawicznie.

Wykończenie pracy jest podobne do poprzednich jajek, tj. praca została naciągnięta na tekturkę z watoliną, z tyłu nakleiłam niebieski filc i wokół przyszyłam niebieską tasiemkę falę. Tutaj zrobiłam z tasiemki zawieszkę, bo podoba mi się ten sposób wykańczania pracy. 


A tutaj wszystkie 3 prace razem :)


3 komentarze: