Obserwatorzy

sobota, 31 sierpnia 2024

1 Rok w 12 częściach (8)

 W sierpniu wyszyłam pracę do zabawy na ostatnią chwilę, dlatego nie udało mi się jej wykończyć tak jak dwie poprzednie prace. Powoli rośnie mi kupka prac do wykończenia i mam nadzieję, że wkrótce uda się wygospodarować jeden lub dwa dni na hurtowe wykańczanie prac :)

Sierpień z serii Joyful World przedstawia psa i kwiatki zrobione z lazy daisy, które wbrew pozorom zrobiły się błyskawicznie. Dobrze, że jest mnóstwo instrukcji jak zrobić te płatki kwiatów, wystarczy wpisać 'lazy daisy cross stitch' w wyszukiwarkę i pojawiają się różne filmy do wyboru.

Kolory użyte w hafcie dobierałam samodzielnie z Anchora i Ariadny. Tylko ramka jest wyszyta DMC według koloru z rozpiski. Materiał to Biotextil Nevada i tym razem dobrze pilnowałam z której strony ma być wyszywany haft (gdybym wyszyła w druga stronę to haft byłby bardziej kwadratowy, bo Biotextil ma inną liczbę xxx w pionie i poziomie).


2 komentarze: