Obserwatorzy

czwartek, 1 sierpnia 2024

Podsumowanie miesiąca - lipiec

Tak jak podejrzewałam lipiec spędziłam przy małych wzorach i przy Wyzwaniu Rocznym. Na początku miesiąca usiadłam do Tęczowej Róży, w której szybko zrobiłam planowane 1 000 xxx, ale na drugą taką turę z tych haftem już nie starczyło czasu w lipcu. Do samplera z Wyzwania Rocznego usiadłam w drugiej połowie lipca. Po tak długiej przerwie od samplera bardzo szybko podgoniłam 25, 26 i 27 tydzień. Potem zapał troszkę minął i zabrałam się za Joyful World oraz Kardynałka (drugi haft do konkursu z ptaszkami na Samplerowni). W końcówce lipca zaczęłam także SAL Przyjaźni, o którym mówiła Agnieszka (TUTAJ film na YouTube), oraz Stitching Jo (Instagram).

Łącznie przybyło 10 837 xxx.


W planach na sierpień mam głównie Tęczową Różę i Wyzwanie Roczne

 

Plan na lipiec był następujący:

1) Choinka (2-3 motywy) - wyszyte 3 motywy

2) Od Wielkanocy do Wielkanocy (2-3 motywy) - wyszyte 3 motywy

3) Konkurs z ptaszkami (2 prace) - zaczęta 1 praca

4) 1 rok w 12 częściach (1 motyw) - zrealizowane

5) Wyzwanie Roczne (5 253 xxx) - wyszyte 3 279 xxx

6) Tęczowa Róża (1 000 xxx) - zrealizowane


Plan na sierpień:

1) Konkurs z ptaszkami (2 prace wyszyć i wykończyć)

2) Tęczowa Róża (skończyć)

3) Wyzwanie roczne (na bieżąco)

4) SAL Przyjaźni (skończyć)

5) Różne motywy na kartki

4 komentarze:

  1. Powodzenia!! Ciekawa jestem czy jest choć jeden miesiąc zrealizowany w 100% Tak prawdę powiedziawszy to i tak Cię podziwiam że robisz Takie plany. J ich nie robię bo nigdy nie wiem na co będę miała ochotę. Niestety nie jestem monotematyczna jak Ty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji planów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna plany. Widzę że też robisz podsumowanie miesiąca. Powodzenia w wyzwaniach, zwłaszcza tym rocznym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Pozdrawiam i podziwiam

    OdpowiedzUsuń