Obserwatorzy

poniedziałek, 24 maja 2021

Nowy Haft na nowy Rok III (maj)

W maju długo zwlekałam nim zabrałam się za Overlook Cafe, ale w ostatnim tygodniu zmieniłam ramę na krośnie i krzyżyki zaczęły przybywać. Przez 5 dni przybyło łącznie 970 krzyżyków (w tym 26 półkrzyżyki). Osiągnęłam zaplanowane 45% i z powrotem zmieniłam ramę na HAED.

W tym miesiącu zabrałam się za wyszywanie krzyżyków od największej ilości do najmniejszej. Przybyło trochę elementów zabudować oraz zieleń na wzgórzach. W kolejnym miesiącu planuję skupiać się na xxx, a na koniec pozostawię sobie ///, mam nadzieję, że wytrwam w tym planie.

Tak było ostatnio:

A tak obecnie:




4 komentarze:

  1. Szybko Ci idzie i robi się coraz bardziej wakacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie przybywa! Będzie śliczny obraz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo przybyło, ładny wzór wybrałaś :) Czekam na kolejną odsłonę, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Do perfekcji niewiele brakuje!

    OdpowiedzUsuń