Obserwatorzy

środa, 5 maja 2021

SAL Imieniny Miesiąca III (5) i Choinka 2021 (5)

Praca nad HAED nadal bardzo mocno mnie pochłania, dlatego wszystkie małe prace pomimo wyszycia nie mogą doczekać się wykończenia :) Dzisiejszego słodkiego jegomościa wyszyłam na początku kwietnia, ale dopiero w ostatnich dniach udało się stworzyć kartkę.

Przy wyborze kolejnego haftu na kartkę kierowałam się zasadą, aby kartka pasowała do dwóch zabaw.   Wiedziałam od samego początku, że kartka musi pasować do zabawy Imieniny Miesiąca oraz Choinka 2021. Na szczęście wybór świątecznych kartek ze zwierzątkami jest ogromny, ale postanowiłam wrócić do serii wzorów, które są bardzo delikatne i urocze. Jeden wzór z tej serii już prezentowałam TUTAJ

Haft powstał na lnie Belfast 32 ct w kolorze szarym i użyłam muliny DMC.




5 komentarzy: