Obserwatorzy

czwartek, 27 maja 2021

Pascha 2021-2022 (1)

W ostatnie Święta Bożego Narodzenia wysłałam całej rodzinie własnoręcznie wyszyte kartki świąteczne. Wszyscy bardzo się cieszyli z kartek i dlatego postanowiłam przygotować kartki na Wielkanoc. Efekt był taki, że nie zrobiłam ani jednej kartki :( Dlatego postanowiłam zapisać się do zabawy Pascha 2021-2021, która zmobilizuje mnie do tworzenia kartek przez cały rok. Zasady zabawy do przeczytania TUTAJ.

Ponieważ w kwietniu nie zdążyłam przygotować kartki to dziś i jutro zaprezentuję dwie kartki, które stworzyłam w ramach zabawy.

Dziś przedstawiam kartkę w kolorach zieleni. Haft powstał  okolicach lutego, ale nie miałam odpowiedniego wykrojnika oraz ozdobnych kartek w pasującym kolorze.

Wzór haftu dostępny jest za niewiele ponad 10 zł do kupienia TUTAJ w sklepie Moniki :) Zdecydowanie zachęcam do wspierania naszych lokalnych twórców wzorów.



2 komentarze:

  1. Cieszę się, że bierzesz udział w zabawie, to fakt że takie zabawy mobilizują do działania. Odpowiadając na pytanie, możesz w jednym poście umieścić 2 prace z kwietnia i maja, chciałabym tylko na potrzeby naszej galerii aby w tym przypadku było jedno zdjęcie dodatkowe Twoich 2 prac :), jeszcze jedno.. nie widzę tutaj kartki o której piszesz..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten wzór od Moniki. Super kartka 😀

    OdpowiedzUsuń