Obserwatorzy

sobota, 1 maja 2021

UFOK-owy Rok (4)

Kwiecień minął błyskawicznie, bo przy krzyżykach czas płynie szybko :) Cały miesiąc podzieliłam pomiędzy 4 główne hafty i dwie kartki. Łącznie w kwietniu postawiłam 15 956 krzyżyki (w tym 402 półkrzyżyki). Plan zrobienia powyżej 10 000 krzyżyków w kwietniu został zrealizowany :)

W kwietniu pracowałam tylko nad jednym UFOK-iem i w Kubusiu Puchatku przybyło 1 510 krzyżyków, co daje 46,39%. Prawie osiągnęłam planowany w poprzednim miesiącu przyrost w UFOK-u na poziomie 10% (w lutym haft skończyłam na poziomie 37,79%).

W kwietniu skończyłam bluzkę misia oraz jego głowę. Następny w kolejce jest tułów Kubusia.

Tak było ostatnio:

Tak jest teraz:


Plan na maj to zrobić minimum po 5% w 5 haftach:

1) HAED Mini Bathtime (dojść do 90%), 

2) Sampler The Fruits of Plenty (skończyć styczeń, luty i marzec oraz zacząć kwiecień),

3) Overlook Cafe (dojść do 45%),

4) Piracki Statek (dojść do 75%, bo od stycznia nic nie ruszone),

5) Tęczowa Róża lub Kubuś Puchatek (minimum 5% w jednym z tych haftów).

1 komentarz:

  1. Witaj :), dawno nie widziałam haftów z tej bajki, cieszę się,że mogę oglądać u Ciebie.
    Ogromnie się cieszę,że chcesz bawić się razem z nami wykonując prace wielkanocne. Już dopisałam Cię do zabawy :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń