Obserwatorzy

czwartek, 10 listopada 2022

God Shed His Grace (9,70%)

W październiku troszkę się zagapiłam i nie pokazałam jak pięknie wygląda "God Shed His Grace". W wyzwaniu wrześniowym (organizowanym na Facebooku przez firmę The Cross Stitch Studio) przybyło aż 7 500 xxx! Praktycznie codziennie siadałam do tego haftu i zwykle przybywało po 100 xxx. Ostatniego dnia przybyło najwięcej - 1 100 xxx, bo chciałam dobić do 10% pracy. Byłam blisko tego celu, jednak wejście w nowy obszar i znowu zaczynanie od pojedynczych xxx nie przybliżyłoby mnie znacząco do tego celu.

Poniżej kilka zdjęć z etapów powstawania haftu. Jak widać dotarłam już do drugiego brzegu pracy. Na razie jest nudno, bo wyszywam sam staw, ale i tak już widać jak super jest dopracowany ten wzór.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz