Obserwatorzy

czwartek, 3 listopada 2022

Kolorowy Rok (10) i Choinka 2022 (11)

W poprzednim miesiącu myślałam, że kolor szary jest trudny. Brązowy kolor na październik okazał się także nie lada wyzwaniem. Długo szukałam odpowiedniego wzoru, bo jakoś nie mogłam wpaść na to, że przecież piernikowe ludziki są brązowe! Gdy już sobie to uświadomiłam to szybko wybrałam jeden z moich ulubionych motywów na kartki świąteczne.

Tym razem odeszłam od swojego ulubionego ciemnego zielonego i postanowiłam wyszyć piernikowego ludzika na czerwonej Aidzie 16 ct. W celu uniknięcia nadmiaru czerwonego zrobiłam guziki i czapkę ludzika w kolorach zieleni. Jak na złość aparat nie chciał współpracować i nie widać zielonego papieru, który użyłam do wykończenia kartki.




5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kartka powstała☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny haft i ładnie skomponowana kartka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczne ozdoby i dekoracje mówią o tym, że święta coraz bliżej. Bardzo lubię ten czas, dlatego z przyjemnością podziwiam takie małe - arcydzieła

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę,że ten motyw jest ulubionym wiele osób!
    Piękna karteczka...stonowana i elegancka a pierniczek
    do schrupania:)
    Uściski słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń