Obserwatorzy

sobota, 19 listopada 2022

Winter Wonderland (50%)

Koniec roku zbliża się bardzo szybko, a sampler "Winter Wonderland" musi być skończony do końca roku, aby wziął udział w zabawie na Samplerowni. Na ostatnie dwa miesiące zabawy pozostało mi równo 8 000 xxx, czyli po ok. 1 000 xxx na tydzień. Przyznam szczerze, że ostatnio ciężko mi się go haftowało, gdyż skupiona byłam na białej koronce, która zwłaszcza wieczorami była trudna do ogarnięcia. Już kilka elementów musiałam pruć, gdyż wieczorami myliłam nitki osnowy. Zdecydowanie lepiej praca idzie z kolorem zielonym niż białym.

Obecnie jest 50% pracy i gdy patrzę na haft w świetle dnia to nie mogę się nadziwić jaki on jest piękny i delikatny :)


 

I kilka zbliżeń:




3 komentarze:

  1. Już widać jaki piękny będzie! Zieleń, biel i len... Cudowne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny haft aż nabrałam ochoty na jakiś sampler może po nowym roku .

    OdpowiedzUsuń